//Forever Imperfect
Twenty Fourteen

Thursday 2 January 2014 @ 7:00 pm | 0 Comment [s]



HAPPY NEW YEARS guys :* 
hope so azam korang yg lepas2 tuh tercapai ye tak?. haha XD
myra ? still tak tercapai lah sayang :'/ takpelah kan?. janji kita dah ada niat nawaitu. huhu :>
so harini dah 2 Januari 2014. eyh? dah start sekolah lah ;( ehemm, sedia maklum saya pelajar baru di sekolah SMK Dato' Sedia Raja. ihiks. not bad sekolah tuh. 50-50 je pun :) tapi RK students dia memang best lah. spoting je :D friendly :) pagi tadi datang2 je aku taktau nak pergi mana so aku duduk je dekat kereta. sampai lah ayah tahan sorang budak ni suruh bawak aku pergi perhimpunan. sampai je dekat tempat perhimpunan budak tuh hilang. ahaks x'D dah tak fefasal je aku duduk sensorang sampai lah naik kelas. perhimpunan tadi entah pape cikgu bebel. bosan aku -.- last2 aku tidur. ahaks XD naik kelas budak2 ni dah sebuk dengan kengkawan dorang dah cop tempat semua. ishh ish ish. aku duk sorang je. pastuh aku duduk jelah luar kelas sampai lah Ai'syah Izzati datang pelawa aku masuk kelas :') dia baik sangat dengan aku. dah macam Nora dah dia tuh. haha :'D hihi, rindu pulak dekat Nora :'( lepas tuh dia kenalkan kawan2 dia :) Yong, Ika, Amanina, Syu, lagi sape entah. all of them baik je dengan aku :) pastuh Zatie tunjuk kat aku mana budak2 yg oke boleh bawak gurau yg x boleh bawak gurau. tapi dorang oke je :) yg lelaki? ewahh takyah cakap. ahaks XD hensem ? not bad. tapi taktau lah budak lelaki dorang mcm budak RK DUHA ke tak. first day dah banyak homework kayh. apak diaaa ;'( banyak nye. hmm, penat ! memang tidur je keje aku tadi. hahah XD okayh aku taktau nak cakap apa dah. ahaks XD for suree aku rindu kawan aku ! kaybyee :*


amin :')

#counting down for my birthday
#17January2014


Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Welcome to my FOREVER IMPERFECT LAND. this is my world and my life :) historical about me and me and me :D want to know me closer ? just check up on my 'Dee'. thank you for visits :* and don't forget to follow me. leave your foot print XD


More Info !

Diary Dee Let's Talk!


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Maiya

Best View at GOOGLE CHROME!