//Forever Imperfect
The End :')

Saturday 2 November 2013 @ 2:05 pm | 0 Comment [s]

hello guys. assalammualaikum :)
lama kan aku tak updates entry baru ? haha, last entry pasal raya. hahah. wow ! gila lama dohh XD hahah. so harini dah 2.November. cepat gila kan masa berlalu ? kejap je aku dah naik form 3. hihi. what ? form 3 ? pendeknya kau myra. HAHA ! sadlife~ dah nak naik form 3 tapi ketinggian dari darjah 5 sampai ke form 2 tak berubah. naik form 2 ni lah baru naik 1cm -.- hmm. 

  • Final Exam

soo ? overall final exam dah habis kan ? hahah ! semua dah huhahuha ! XD masa final exam tuh seriously aku tension gila babeng :'( dengan 1 weeks before exam tuh asik gaduh ngn deqya jee. hilang focus nak belajar dohh :'/ then Khamis tuh kita org clash. mmg tak dapat nk selamatkn lagi relay 1 years 3 months tuh. dia tinggalkan aku tanpa sebab :'/ and until now i still dont know why he leave me on that day :'(  focus tak focus je baca buku. subject first BM paper 1, paper 2 and PAI. PAI alhamdulillah dapat jawab tapi BM paper 2 ni kacau sikit lah.. idea tak masuk. pepagi kena buat karangan :'/ mmg hancur karangan aku. 1weeks exam tuh jugak aku kesunyian. tapi dalam masa yang sama aku rapat dengan 'Izzuddin. taktau kenapa tetibe je rapat dengan dia. kita orang suka tukar2 pendapat. ada 1 hari tuh 'Izzuddin tegur 
him-myra kau asal ?
me takde benda lah weyh :')
him - menipu kau. jangan lah sorok. cerita lah asal. bapak bosan je kelas ni kau tak bising.
me - hmm :') 
then mengadu kat dia macam2 :') aku study sensorang dalam kelas tuh sampai 'Izzuddin cakap "bapak sedih je myra belajar sensorang doh. mana kawan kau ?" takpelah Din, aku mana layak happy2 ni :') 3 hari je berjaya OFF PHONE , tapi lepastuh, ON balik. hampa gilaa bila ON takde pon mesej or call dari dia :'/ kenapa ? did he really2 not love me anymore ? aku try mesej dia, aku buat taktau je. buat macam takde benda yang berlaku :') then, Rabu petang tuh dia suruh aku call. aku call je lah. rupanya dia nak cakap dia dapat MC lama sampai habis sekolah sebab tangan dia retak. pity u sayang :') serioustalk gila terkejut masa dia bagi tau. tapi hanya mampu gelakkan dia. HAHA! :'D then lepas tuh lost contact balik :'( 

  • Stalker Facebook dia dan mencari kebenaran :')

aku stalker facebook dia. aku tengok dia dah okay balik dengan ex dia. okayh :'/ terasa somethings, tapi aku ketepikan semua perasaan tuh. pastuh petang tuh bukak facebook dia. baca mesej semua. seriously SINTAP bila baca ! macam bangang kayh >< sumpah bangang ! then aku nangis bila baca mesej tuh. tapi taknak cakap pape lagi kat deqya :'/ biar jelah aku rasa mcm tuh sensorang. hanya mampu mengadu dekat Syud and Hajar :'/ bila Syud and Hajar dapat tau, Syud buat keputusan nak bubarkan group SHDM tuh, tapi aku cakap "tak payahlah, kita tetap kawan kan ? " :') semua try pujuk aku, suruh aku kuatkan diri tapi entahlah :'( sabtu malam tuh aku tak dapat nak tidur. pukul 3 pagi baru tidur O.o pagi ahad tuh aku terus mesej dia. serioustalk aku harap sangat dia faham, tapi harapan tuh hancurrr ! macam kaca jatuh bederai tau ? dia reply suruh aku cari lain dia cakap aku sorokkan relay ada adik angkat. SUCK ! memang heboh dekat sekolah aku ada adik angkat, tapi tuh semua tak betul ! aku dengan budak tuh just rapat macam tuh jee. tak de relay pape pon :'/ kenapa sorang pon taknak percaya ? susah sangat ke nak faham ? aku memang dah tak dapat nak tahan :'/ seriously rasa macam nak nangis time tuh tapi aku tahan jee sebab ada mak and ayah :'( so, aku luahkan dekat kawan ni. terus BBM dia :'/ tapi dia tak reply sebab time tuh dia ada game. seriously rasa alone gila ! :'( 

  • Kawan yang banyak membantu :')

besok tuh datang sekolah macam biasa. datang2 terus pergi dekat Hilman. 

me - aku, dia. sadlife~ we are over ! :'D *senyum dalam tangisan
him - bangang lah korang ni. pastuh nanti sambung balik. bodoh jee *ketuk kepala aku*
me - insyaallah ini last :')

sejak tuh aku try untuk lupakan dia :'/ even perit gila terpaksa juga, aku akur dia bahagia bila clash dengan aku. yes, dia bahagia sekarang :') wawa semua suruh lupakan dia. insyallah wa, myra try :')
  • Toreh tangan .  :'D
harituh pulangkan buku teks. so keadaan dalam kelas dengan takde cikgu nya memang haruk lah kan ? aku lepak kelas sebelah dengan Aina, Hilman, Byond, Wawa. sekali nampak Aina toreh tangan. aku dengan Wawa dah memarah Aina. actually aku taktau pon kenapa dia buat macam tuh. somethings wrong with her. malas nak busybody. memula marah, last2 aku cakap camni "kau ni, toreh tangan tak ajak aku" X'D so aku amik jangka lukis tuh start toreh tangan. HAHA ! mula2 Wawa nampak wawa terus pukul aku. seriously wawa pukul lagi sakit dari toreh tangan tuh. haha :'D pastuh byond. mula2 dia tampar aku, pastuh last2 dia yg tolong torehkn tangan aku :'D pastuh Hilman. sampai kat hilman aku kena marah dengan dia sebab toreh tangan :'/ sedih kena marah. tapi last2 dia pon same je dengan byond -.-\\ *garuk kepala. then, hari2 lepak dengan Nora n Byond dalam kelas. kirenya dalam masa 2 hari aku dapat lupakan segala masalah :') thanks guys, budak2 ni banyak tolong happykan aku balik. yes, diorang sunyi kalau aku alone macam tuh jee, tak banyak cakap. HAHA ! :'D sesungguhnya aku penghibur dalam kelas tuh ;') 

so, relay 1 years 3 months is over :') 27 / 10 / 13 the end of our love </3 takpelah sayang, hope kau dapat pengganti aku. aku tau kau memang tunggu masa ni kan ? kau jaga diri, lepas ni, aku dah tak dapat nak jaga kau dah :'D dah tak dapat nak manja2 dengan kau dah :'D dah tak dapat nak dengar kau gelak2 macam dulu. dah takley nak bersayang2 dengan kau dah :'D semua tuh dah jadi kenangan weyh :'( kenangan yang paling manis dalam hidup aku. aku takkan lupakan kau :') itu janji aku. insyallah, mungkin kau yang terakhir atau mungkin ada pengganti kau. aku tak janji. buat masa ni aku nak enjoy hidup single aku dulu. aku sentiasa rindukan kau ! :') jangan lupakan ex-gf kau yang paling suka menipu kau // suka curang dengan kau // suka buat kau marah // suka carik pasal dengan kau // suka buat kau jeles  ni. kayh ? last word, ILOVEYOUDEQYAYUZRI ! </3 :'(


Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Welcome to my FOREVER IMPERFECT LAND. this is my world and my life :) historical about me and me and me :D want to know me closer ? just check up on my 'Dee'. thank you for visits :* and don't forget to follow me. leave your foot print XD


More Info !

Diary Dee Let's Talk!


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Maiya

Best View at GOOGLE CHROME!