//Forever Imperfect
tolong jangan kacau aku !

Tuesday 30 July 2013 @ 5:56 pm | 0 Comment [s]

*takde function*

assalammualaikum. hi guys. sihat? myra sihat jee just i've a little big problem. hmm, taktau nak selesaikan macam mana :'/ someone give me an idea. seriously tak larat nak hidup woii !  hmm, macam2 sekarang ni. lepas satu satu masalah datang :'( bila aku dah tak kacau kau, kenapa perlu kau carik masalah ? aku dah tak kacau tuu dah lah. tak payah lah nak menganjing aku sangat. tak hamak lah weyh nak main kejar2 lelaki ni. aku still jaga maruah aku doh. agak tergamam bila baca tweet2 kau tuh. eyh dah tak sayang dia ke ? dulu beria kau gaduh dengan aku sebab nak dia balik. lol. kau bagi pinjam jee ? ouh erk? aku rasa taknak berterima kasih dekat kau. better thanks to Allah sebab dah pinjamkan dia untuk kita. ops! pastuh bengang jugak lah kau tetibe IM aku suruh kejar dia balik. eyh? kau fikir dia bola main pass2 macam tuh. even aku sayang dia pon aku taknak dia balik secara macam tuh. aku nak biarlah dengan rela hati dia. *kayh ayat dah putar belit. aku baca pon pening* hmm TT_TT wowow. last week aku agak emo. sampai amik keputusan untuk pindah this weeks ! what the --' actually it just about 'pirana' sebab dia je pon aku nak pindah. hmm, semua halang aku untuk pindah. hmm :'/ berat gila hati nak pindah haa. entah lah. still lagi berfikir ni. thanks for the guys who always support me :') 

  • kak nas
  • kak tatyy
  • kak eka
  • kak naimie
  • Wawaa
  • Aina
  • Amal
  • Byond
  • Baim 
  • AinMB
yes, i love them so muchh ! hm, kayhkayh. takde idea ni. lol. semalam twinnie kite berbuka kat rumah kita. yes ! dia macam biasa dengan family myra. tak rasa kekok langsung. alhamdulillah mak, ayah n alang berikan layan yang baik terhadap dia :) ilovehersomuchh !

#SelamatBerpuasa


Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Welcome to my FOREVER IMPERFECT LAND. this is my world and my life :) historical about me and me and me :D want to know me closer ? just check up on my 'Dee'. thank you for visits :* and don't forget to follow me. leave your foot print XD


More Info !

Diary Dee Let's Talk!


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Maiya

Best View at GOOGLE CHROME!