//Forever Imperfect
Happy 8monthsary :')

Saturday 6 April 2013 @ 10:01 am | 0 Comment [s]

Happy Anniversary :)
 
hi guys. assalammualaikum :') lama gila myra tak 'updates' ini blog kan? sorry lah. bukan taknak 'updates' tapi takde cerita yg nak di'updates'kn. hehe. ni pon baru ada cerita. hmm, tapi sorry lah kalau cerita ni tak menarik pon bagi korang. kalau tak menarik boleh tekan button 'X' dekat atas tuh kayhh :) so, back to the tittles ^_^ huhu. patutnya benda ni di'updates'kn semalam tapi T.T *sodehh cito eyhh. sooo, semalam 05.04.13 adalah anniversary yg ke-8 bulan dengan dia :') Alhamdulillah. berkat kesabaran dan semangat percintaan antara saya dan dia yg membuatkn saya ingin teruskan relay kita org ni*ayat mintak kaki gilerr. haha :D saya sayang dia. dia sayang saya macam saya ni 'bini' dia xD "saya suka saya suka"*ayat menggedik dia. haha >< gedik-2 tuh ler saya sayang :D tapii,, malang tak berbau *sebab hidung saya tersumbat xD takdelah. gurau jee :D hmm, anniversary ke-8 bulan ni tak dapat nak 'sent' mesej panjang-2 sampai tak cukup ler conversation dekat fone tuh nak baca. hahah :'D sebab? BLACKBABI saya rosak T.T time-2 cenggini ler dia nak rosak. haihh T.T actually hari isnin petang tuh rosak. time tuh tengah mesej Deqya n tengah WeChat. sekali myra tekan 'links' ape entah. dia terus stuck n terus OFF. time tuh memang menyumpah-nyumpah myra dekat fone tuh T.T then, myra cabut battery n ON balik *selalu buat mcm ni kalau BB stuck. bila dah masukkan battery tuh dia akan loading macam tuh *memang. time 10%-70% tuh gila laju. tapi bila masuk ke 80% terus dia STOP n lama kelamaan OFF terus. then myra cabut battery banyak kali n benda yg sama jugak jadi. bila kali ke-4 buat benda yang sama, dia terus OFF n tak boleh ON. so terus amik fone mak mesej Deqya. takut nanti dia marah. *hmm, agaknya berapa banyak lah mesej yg masuk T.T haishh :'/ rindu nak tekan 'keypad BB' tuh. selalu BB tuh jelah yg rapat dengan aku. then semalam pergi hantar kedai sebab nk beli battery je*I think battery rosak. tapi salah. orang tuh kata battery tak rosak pon. what the pvckkk >< that's meants kena hantar balik BB ni ke kilang dia. hadoii. kalau hantar kilang amik masa 1 minggu untuk siap :c aduhai. dah lah hari isnin n selasa ni ada game hoki dekat TBSS*sekolah Deqya :D hihi. amik kesempatan dalam kesulitan :D saya memang suka buat macam ni xD kesunyian betul dekat rumah ni tak dengar lagu 'Mr.Bombastic'*tandanya mesej masuk :) haishh T.T sodehh hehhh. hmm, kayh lah. myra tak breakfast lagi ni. badan pon bau ape entah xD haha. nak mandi n then makan. buat hal sendiri dalam rumah ni sebab mak pergi khusus n ayah dah keluar lepas je hantar breakfast tadi. so im alone ! :D
 
 
imissyou. kaybyee :D



Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Welcome to my FOREVER IMPERFECT LAND. this is my world and my life :) historical about me and me and me :D want to know me closer ? just check up on my 'Dee'. thank you for visits :* and don't forget to follow me. leave your foot print XD


More Info !

Diary Dee Let's Talk!


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Maiya

Best View at GOOGLE CHROME!